Bij Tele2 heb je de keuze tussen een normale mobiele telefoon abonnement en een sim-only abonnement.

Bij beide abonnementen krijg je een simkaart welke je in je mobiele telefoon of smartphone moet plaatsen om hier gebruik van te kunnen maken of zelfs te kunnen bellen.

Afhankelijk van de telefoon die je gebruikt heb je bij Tele2 de keuze tussen een normale simkaart, micro simkaart of zelfs nano simkaart.

Het maakt niet uit welke simkaart je in gebruik hebt, alle simkaarten zullen na drie keer het verkeerde pincode ingevoerd te hebben op slot gaan en geblokkeerd raken.

Dit wordt gedaan zodat andere mensen niet ongevraagd gebruik kunnen maken van je simkaart / type abonnement om te kunnen bellen, sms’en of internetten. Bijvoorbeeld als je mobiele telefoon gestolen is.

Als je Tele2 simkaart of abonnement geblokkeerd is dan kun je makkelijk een nieuwe pukcode opvragen en via onze website zullen we u helpen deze kosteloos / gratis op te vragen.

Let op dat je je pukcode eigenlijk ook thuis zou moeten hebben. Deze heb je namelijk gekregen toen je je simkaart voor het eerst kreeg. Je simkaart zal namelijk in een envelop of brief waar ook het pukcode in staat. Mocht je deze niet meer hebben volg dan onderstaande manieren om gratis een nieuwe pukcode te krijgen.

Tele2 geeft om zijn klanten en heeft een makkelijke manier om een nieuwe pukcode aan te vragen via virtuele assistent, geef hierbij gewoon steekwoorden als “pukcode” op en druk op enter.

Als je geen internet hebt kun je het beste contact opnemen met de Tele2 klantendienst via nummer:

020 – 750 1611

Er zal in beide situties gevraagd worden om het IMEI nummer van je mobiele telefoon. Deze onder de accu van je telefoon of op de doos van je telefoon.

13 gedachten over “Tele2”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *