Gratis je Pukcode Opvragen
Het is erg lastig als je je pukcode kwijt bent geraakt of gewoon vergeten bent. Daarom kunt u via onze website snel gratis een nieuwe pukcode opvragen bij uw provider.
Het is erg lastig als je je pukcode kwijt bent geraakt of gewoon vergeten bent. Daarom kunt u via onze website snel gratis een nieuwe pukcode opvragen bij uw provider.
AH Mobiel is een telecom provider welke natuurlijk bekend is van de supermarkt keten de Albert Heijn. Het is niet nieuws dat een supermarkt een dienst aanbiedt als telecom provider echter is het wel een extra handige dienst voor de consument.
AH Mobiel maakt gebruik van het KPN netwerk en daardoor ben je verzekerd van een goed bereik in heel Nederland.
Bij AH Mobiel kun je kiezen uit een zogenaamde Slim-Only of een prepaid. De Slim-Only welke eigenlijk een soort Sim-Only abonnement is kies je maandelijks het pakket dat je wil nemen. Het verschil met AH Prepaid is dat bij een prepaid je beltegoed blijft totdat het op is. Bij de Slim-Only zijn de bundels een maand geldig. Dus na een maand moet je weer een nieuwe bundel kopen.
Bij AH Mobiel zal na drie keer een verkeerde pincode ingeven je simkaart blokkeren en vragen om een pukcode. Je kunt dan alleen nog bellen door een pukcode op te geven. Deze pukcode staat op je simkaart die je hebt gekregen bij het kopen of aanvragen van je prepaid of Slim-Only simkaart. Mocht je deze niet meer hebben dan kun je een nieuwe aanvragen.
Je kunt een nieuwe pukcode aanvragen door contact op te nemen met de AH Mobiel klantenservice. Dit kan via de telefoon of hun website. Bel naar 0900-2466243 (20ct per gesprek + de normale belkosten) om de klanten service te spreken en een nieuwe pukcode op te vragen. Je kunt ook naar de klantenservice via onderstaande link.